Søskende weekend

27. september – 29. september 2019

Formålet med weekenden er, at søskende til hjertebørn kan møde andre i samme situation som dem selv, blive forkælet, hygge, have det sjovt og få en god oplevelse sammen. I løbet af weekenden vil gruppen også have et par timer med en af Hjerteforeningens sygeplejersker for at snakke om, hvordan det er at være bror eller søster til et hjertebarn. Snakken vil foregå i aldersinddelte grupper.

Hvem kan deltage? Børn/unge, som har en bror eller søster med hjertesygdom. Deltagerne skal være årgang 2003 – 2009. Er barnet lidt ældre eller yngre og har lyst til at være med, så kontakt os gerne for at høre nærmere. Der er plads til ca. 35 børn.

Hvor skal vi være? Fredericia Vandrehjem, Vestre Ringvej 98, 7000 Fredericia fra fredag den 27. september kl. 17 til søndag den 29. september kl. 12. Vi sørger for at arrangere fælles transport med voksenledsagelse med toget fra både København og Aalborg kl. ca. 13-14 og samler børnene op undervejs i Roskilde, Ringsted, Odense og Aarhus.

På Fredericia Vandrehjem har vi adgang til bl.a. subtropisk badeland, haller og bowling, så der bliver masser af muligheder for sjove aktiviteter i løbet af weekenden. Søndag formiddag er vores normale tur i hallen erstattet af en overraskelse. Der er ti frivillige voksne med på turen.

Hvor får jeg mere information?

• Børne- og ungekonsulent Thomas Larsen på tlf.: 33 66 99 51 / mail: tlarsen@hjerteforeningen.dk
  • Frivillig Camilla Runge-Svendsen  på mail: camilla- runge@hotmail.com
  • Frivillig Lasse Kjær Madsen på mail: lasse-km@hotmail.com

Deltagelse og transport er gratis.

Tilmeldingsfrist fredag 9. august 2019 efter først til mølle-princippet.

HUSK MAN ER FØRST ENDELIG TILMELDT WEEKENDEN NÅR SAMTYKKEERKLÆRINGEN ER SENDT.

TILMELDINGEN ER LUKKET!

Hent samtykkeerklæring her

Vi glæder os til at se jer alle 🙂