Hovedstaden

VILD MED DANS – THE MUSICAL

Hjerteforeningen Børneklubben, Region Hovedstaden invitere til Vild med dans, The Musical

Vi mødes mellem kl 19 og 19.30 i teatrets cafe, forestillingen starter kl 20.00. Det hele varer 2 timer og 30 minutter inkl. pause og det anbefales fra 8 år. Vi har fået pladser midt for scenen række 10 og 11.

Tilmelding sker på tilmeldingsmodulet nederst på siden, HUSK at skrive antal personer på i notatfeltet….

Tilmeldingsfristen er fredag 10/2 2020 (Der max 40 billetter)

Det samlede beløb for billetterne indbetales på Reg. og konto nr.  3001 – 12909020 (HUSK notat “Vild med dans”)

________________________________________________________________________________________________

Nu som teater – med kendte skuespillere, dansere og stort liveorkester.

Kom med til en forestilling om håb, mod og livsforandrende oplevelser. VILD MED DANS – THE MUSICAL er ikke alene en hyldest til dansen, men også et moderne eventyr om helt almindelige mennesker, der forvandler sig til en ny og stærkere version af sig selv.

Vild med dans er rullet over skærmen gennem talrige sæsoner, og nu bliver den verdensomspændende tv-succes for første gang nogensinde omsat til teater, når Østre Gasværk Teater blænder op for premieren på VILD MED DANS – THE MUSICAL med kendte skuespillere og de vidunderlige dansere, du kender fra tv.
Glæd dig til en af Østre Gasværk Teaters største satsninger nogensinde – en ny, original, dansk musical med masser af guld, glitter, dans, drama og show.

Musicalens handling
Musicalens præmis er, at Vild Med Dans-programmet for første gang nogensinde lader helt almindelige danskere indtage dansegulvet. Kvinden bag programmet, den professionelle og strålende værtinde Kira, har med hjælp fra forestillingsleder og publikumsanimator, Ulrik, udvalgt de endelige live-deltagere.

Blandt de heldige deltagere har vi Thomas, som er gået i stå i livet efter sin skilsmisse. Hans ekskone har meldt ham til programmet, og han deltager nu i Vild Med Dans med det ene formål at vinde sin ekskone tilbage. Den målrettede pige Christina er vant til at samle på trofæer, og Vild Med Dans skal være endnu et. Men at lære at danse kræver ikke kun vilje, men også følelser og hengivelse, og Christina må indse, hvad der er det vigtigste i livet. Den unge, billedskønne Maiken er med for at vinde, men hopper konsekvent over, hvor gærdet er lavest. En knæskade truer med at sætte en stopper for legen, og Maiken må for første gang i livet knokle for at nå sine drømme.

Showet ruller, de overdådige kjoler blafrer, og musikken spiller, alt imens de hårdt prøvede deltagere står ansigt til ansigt med frygten, kærligheden og ikke mindst dem selv. Deltagerne kommer til at opleve, at dansen forvandler deres liv.

Medvirkende:

Morten Kjeldgaard, Michael Olesen, Asta Björk, Mille Gori, Niels Ellegaard, Lise Koefoed, Troels Thorsen, Julie Agnete Vang, Camilla Bendix, Katrine Nørgaard, Rasmus Grandt, Anete Lotus Jensen og Troels Graakjær

Øster Gasværk Teater, Nyborggade 17, 2100 København Ø.
Datoer
Fredag 21. februar 2020