Landsdækkende

Tivoli København

Det er ikke længere muligt at tilmelde sig, hvis der er billetter tilbage i nogle regioner fordeles de til dem der er på ventelisten.

Vi har den store fornøjelse at byde vores medlemmer af Hjerteforeningen, Børneklubben velkommen til en helt fantastisk dag i Tivoli København. Vi har i alt 605 billetter, som vi vil forære til medlemmerne gratis. Da billetterne er foræret af en fond, så skal det pointeres, at billetterne ER TIL HJERTEBØRNSFAMILIER.

Det som indgår i tilbuddet er: Entré, Turpas og frokost altså en PULS pakke som man kan se mere til: TRYK HER

Alle billetterne bliver fordelt ligeligt til hver af de 5 regioner, så alle fra hele landet har samme mulighed for at få billetter. Men vi har 605 billetter og kan derfor ikke garantere at alle kan få billet. Billetterne bliver i hver region fordelt efter først-til-mølle-princippet.
Man søger om at få billetter, ved at man sender en mail til sin lokale region med navn, adresse, mailadresse, medlemsnummer og antal ønskede billetter, samt fødselsdato på de deltagende børn under 18 år. (fødselsdatoen er til dokumentation til fonden). Hvis ikke man kan få det ønskede antal billetter så kan der på dagen købes ekstra billetter for egen regning.

Region Nord, Joan: BKformand-nord@hjerteforeningen.dk

Region Midt, Rikke: BKformand-midt@hjerteforeningen.dk

Region Sy, (Thomas): tlarsen@hjerteforeningen.dk

Region Sjælland, Lillian BKformand-sjaelland@hjerteforeningen.dk

Region Hovedstaden, Anna: BKformand-hovedstaden@hjerteforeningen.dk

Børn under 3 år SKAL IKKE HAVE BILLET
Børn på 3-7 år skal have børnebillet
Alle på 8 år og derover skal have voksenbillet.

MAX 5 billetter pr. familie

Man har først endelig fået billetterne, når de er blevet tilsendt i PDF form pr. mail
Der vil efter arrangementet bliver godtgjort en mindre form for kørselsgodtgørelse til de familier som har mere end 40 km til Tivoli (80 km tur/retur). Udgiftsbilag til kørselsgodtgørelse kan efter turen rekvireres ved at sende mail til Thomas på: tlarsen@hjerteforeningen.dk

Vær opmærksom på at der i forbindelse med arrangementet optages video, lyd og billeder, som offentliggøres i forbindelse med Hjerteforeningens arbejde.

Tivoli København
Datoer