AFLYST – Kreadag hos Art By Me, Aarhus

ARRANGEMENTET ER DESVÆRRE AFLYST, DA INGEN HAR TILMELDT SIG:

Der er for medlemmer af Hjerteforeningen, Børneklubben, mulighed for en hyggelig og kreativ stund hos Café Art By Me https://www.artbyme.dk/ søndag d. 26/1-20 fra 14.30-17.00

Er der flere end 45 tilmeldte, laves arrangementet til et lukket arrangement for os.

Pris:

Prisen for deltagelse afhænger af, hvad man ønsker at male på. Stedets priser ligger fra 125 kr. til 549 kr. inkl. alt, dvs. maling, grundig vejledning i 2,5 time samt brænding. Herfra trækkes 15 % i rabat, som Art By Me giver i tilskud til arrangementet. Derudover yder Hjerteforeningen Børneklubben et tilskud på 50 kr. pr. person, som Linda (arrangør) sørger for at modregne.

Såfremt man gerne vil med, men ikke ønsker at male, er prisen 100 kr. pr. person.

Tilmelding:

Man kan tilmelde 1 eller 2 voksne afhængigt af medlemskab samt egne børn under 18 år. Er man fyldt 18 år, skal man tilmelde sig på eget medlemsnummer, ligesom bedsteforældre og andre også skal tilmelde sig på eget medlemsnummer.

Tilmelding skal ske pr sms senest søndag 12/1-20 til Linda Christensen på 29 28 08 25. Husk at angive medlemsnummer og antal voksne og børn under 18 år.

For yderligere info, kontakt Linda på ovenstående telefonnummer.

Art By Me, Vesterbro Torv 6, 8000 Arrhus
Datoer