Sjælland

Juletræsfest i region Sjælland

23. November kl. 14.00 afholder vi året store Juletræsfest på Eskilstrup skole Stødstrupvej 2 4863 Eskilstrup dagen indeholder naturligvis alle de kendte elementer som gløgg, kakao, æbleskiver, julemusik, julemand, julegaver, aftensmad og godteposer til turen hjem.

I år er der brug for at I er hurtige til at sende ønskesedlerne med mindst 3 ønsker pr. barn, til julemanden da han/hun kræver lidt mere tid til forberedelserne end han/hun plejer, så send den inden d. 1. November og der skal også sendes penge og tilmelding inden den dato, ellers kan man ikke regne med at deltage. Alle børn under 18 år får en julegave.

Der kan ønskes gaver fra:

Fætter BR, H & M

Matas, Tøjeksperten, Elgiganten, Imerco og Værsgo det er IKKE FRA DERES HJEMMESIDE KUN FRA FYSISK BUTIK

Ønsker må have en værdi af max. 250 – 300 kr. og der købes ikke gavekort

Prisen for at deltage er 125 kr. pr deltager uanset alder

Sidste frist for tilmelding og betaling er 1. November husk at skrive NAVN OG ALDER på børnene og oplys hvis I ikke vil spise med eller hvis I har allergi der skal tages hensyn til.

Tilmelding og ønsker sendes til BKformand-sjaelland@hjerteforeningen.dk og betaling sker på: reg.nr. 2650 konto 3491 341 156 Husk at skrive juletræ, navn og antal deltagere

Juletræsfesten er delvis sponseret af Hjerterytterne Næstved

Eskildstrup Skole