Landsdækkende

Højskole for store og små

Højskole for store og små 2019

Højskole for store og små er et weekendophold, hvor hjertebørn, søskende og forældre kan være sammen i sjove, spændende og givende aktiviteter for både krop og sjæl og samtidig møde andre hjertebarnsfamilier. I 2019 finder Højskole for store og små sted fra den 17. – 19. maj 2019 på Musholm ved Korsør. Familierne indkvarteres på familieværelser med eget badeværelset. Musholm ligger i meget naturskønne omgivelser, hvor der er også er mulighed for bl.a. at gå en tur til stranden, udendørs leg og boldspil mm.

Som deltager kan du vælge mellem forskellige aktiviteter, der giver mulighed for både at bruge kroppen, slappe af, grine, men også snakke om det, der kan være svært. Størstedelen af aktiviteterne er lagt an på, at børn og forældre deltager og hygger sig sammen. For de børn, der er for små til at deltage i samtaleworkshoppen lørdag eftermiddag, vil der være børnepasning på stedet af frivillige børnepassere. Der er et helt legerum fyldt med sjove aktiviteter for de mindre børn.

Der er plads til ca. 30 familier. Kommer der flere tilmeldinger, end der er plads til, opretter vi en venteliste. Ved tilmeldingen afkrydses hvilke aktiviteter, I ønsker at deltage i.  Efter tilmelding vil I modtage mail med svar på, om I har fået en plads på weekendopholdet.

Der vil være indkvartering i familieværelser med fire eller seks senge. Linnedpakke inkl. håndklæde kan lejes for 99 kr. per person. Såfremt I ønsker at leje linned på stedet, registreres dette ved tilmelding og afregnes direkte med stedet. Der er et begrænset antal weekendsenge og høje stole til små børn til rådighed på stedet, så medbring så vidt muligt gerne det selv. Børn med særlige behov for hjælp eller støtte kan medbringe egen handicaphjælper. På Musholm er der gjort en dyd ud af, at alle med et handikap kan være aktivt med i fællesskabet omkring de enkelte aktiviteter, og det er derfor ikke noget problem at komme rundt med en kørestol på området.

I år er det gratis at deltage. Opholdet inkluderer mad, overnatning, og undervisning. Transport til og fra Korsør samt drikkevarer til maden er for egen regning.

Tilmeldingsfrist senest fredag den 8. marts 2019.

Program: KLIK HER

Tilmelding her: KLIK HER

Musholm feriecenter ved Korsør.
Alle
0 kr.