Midt

Campingtur Region Midt (tilmelding lukket)

Fredag 14. juni til søndag 16. juni 2019: Campingtur på DCU Mols, Dråbyvej 13, 8400 Ebeltoft

Tilmelding er lukket.

Efter tilmelding vil de, som får plads på turen, få tilsendt oplysninger vedr. betaling, program mv. på mail.

Fordelingen af familier i udlejningsenheder foregår på den måde, at vi efter sidste tilmeldingsfrist fordeler ud fra antal personer i den enkelte familie, og derudover kigger vi på, om der er nye familier. Der er plads til hhv. 4 og 5 personer i udlejningsenhederne.

Vælger man at medbringe egen vogn i stedet for at ønske en hytte, skal dette angives i tilmeldingen.

OBS: der er plads til ca. 60 personer i fælleslokalet, og det kan derfor blive nødvendigt at foretage lodtrækning mellem de tilmeldte – uanset om man er tilmeldt med egen vogn eller med ønsket om en hytte.

Praktisk:

Formål:

Formålet med turen er at skabe nogle hyggelige rammer, hvor vi kan hygge os og snakke om ”alt mellem himmel og jord” – både i forbindelse med måltiderne og uden for måltiderne. Vi forventer, at man ikke ”blot”, deltager i måltiderne men også deltager i hygge, snak og aktiviteter mellem måltiderne. Der er altså lagt op til en weekend med fuld gas på det sociale 🙂

Hvornår:

Ankomst fredag 14/6 fra kl. 16, afgang søndag 16/6 sidst på formiddagen efter oprydning, rengøring mv.

Pris:

Med i prisen er mad, saft, kaffe og the. Drikkevarer derudover medbringes for egen regning.

• Voksne medlemmer over 18 år: 100 kr. pr voksen
  • Egne børn 3-17 år: 100 kr. pr. barn/ung
  • Egne børn i alderen 0-2 år: 50 pr. barn
  • Eget telt/egen campingvogn: 200 kr pr familie (1-2 voksne afh af medlemsskab + egne børn under 18 år).

Måltider:

Vi forventer, at alle hjælper til med praktiske opgaver (sætte mad frem, rydde op, vaske op, feje mv.) i forbindelse med måltiderne samt oprydning søndag:

• Fredag aften er der lasagne, tærter, salat og brød på menuen
  • Lørdag morgen vil der være franskbrød, rugbrød, pålæg, ost, havregryn mv.
  • Lørdag frokost: der vil være rugbrød, pålæg mv + frugt.
  • Lørdag eftermiddag: hver familie medbringer en kage eller andet svarende til antallet i familien til fælles kagebord, f.eks. en lille bradepande eller en pose muffins.
  • Lørdag aften får vi mad udefra (buffet). Da maden kommer fra et cateringfirma, kan vi desværre ikke garantere særlige allergihensyn.
  • Søndag morgen: der vil være franskbrød, rugbrød, pålæg, ost, havregryn mv.

Der er saft og vand til alle måltider. Derudover laves der naturligvis kaffe og the, som vil være frit tilgængeligt ”hele tiden”.

Øvrig forplejning købes i pladsens butik eller medbringes hjemmefra.

Bestyrelsen Børneklubben Region Midt

DCU Mols