Nord

Royal Run i Aalborg den 21.maj 2018

Skrevet torsdag d. 22. marts 2018

Tag del i fejringen af Kronprinsen d. 21. maj 2018 (2. pinsedag) i Aalborg.

Kronprinsen deltager ved at løbe One mile i fire byer og afrunder festen med at løbe 10 kilometer i København. Hjertebørn, der selv kan løbe One-mile distancen (1,609 km) og deres søskende, er specielt inviteret. TV2 Nord har meldt interesse i at følge hjertebørn. Hjertebarnet skal kunne løbe selv eller ved brug af fx. runner skal barnet skubbes af et andet hjertebarn.

Så hvis du vil være med til give hjertebørn lidt ekstra opmærksomhed på TV2 Nord, så deltag i Royal Run. Forud for selve løbet laves der sammen med DGI to træningssamlinger med leg og bevægelse, så alle kan være med i Gigantium /Skovdalen.( afhængig af vejret)

Det er den  8/4 og den 5/5 fra kl. 10 -12

Der vil på løbsdagen være et fælles Hjerteforenings mødested, som er nemt at finde for forældre og børn.

Prisen for hjertebørn og søskende er 75 kroner/barn inkl.

• To træningsdage den 8/4 og den 5/5 2018 for hjertebørn og søskende i Gigantium/Skovdalen. Alle kan deltage. Består af  tilpasset leg og bevægelse
  • Forplejning på træningsdagene og på løbsdagen.
  • Startnummer
  • Royal Run trøje
  • Medalje
  • Trøje fra Hjerteforeningen