Om Børneklubben

Hvad kan vi!

Hvad kan Hjerteforeningen Børneklubben tilbyde:

Kontakt til andre forældre, der kender din situation gennem egne oplevelser.
Børneklubben har et landsdækkende net af hjertebørns forældre, der er villige til at kontakte dig.
Kontakten til disse forældre formidles via Børneklubbens regionale bestyrelser se info under Kontakt, her finder du info om formanden i din region.
Deltagelse i vort årlige familiekursus, hvor der er kvalificerede undervisere i form af læger, sygeplejersker, socialrådgivere, psykologer og andet personale, tillige med unge, der selv er blevet opereret for hjertefejl.
Vort blad “Hjertebarnet” der udkommer 4 gange årligt. Bladet indeholder udover det faglige stof, læsernes egne beretninger samt gode råd læserne imellem.
Arrangementer af forskellige art. bl..a. foredragsaftener og andre medlemsaktiviteter i området, hvor man bor. Men skulle der være et arrangement i et andet område, er man også velkommen til at deltage der.
Igennem område arrangementerne er der mulighed for at få kontakt til andre hjertebørnsfamilier.

GUCH er vores “hjertebørn”, der er blevet ældre. For at være medlem af GUCH skal man være over 18 år.

Børneklubbens Facebook gruppe: HER

Børneklubbens Facebook gruppe for aktiviteter: HER