Weekendtur for søskende

Formålet med weekenden er, at søskende til hjertebørn kan møde andre i samme situation som dem selv, blive forkælet, hygge, have det sjovt og få en god oplevelse sammen. I løbet af weekenden vil gruppen også have et par timer med en af Hjerteforeningens sygeplejersker for at snakke om, hvordan det er at være bror eller søster til et hjertebarn. Samtalen vil foregå i aldersinddelte grupper.

På Fredericia Vandrehjem har vi adgang til bl.a. subtropisk badeland og bowling, så der bliver masser af muligheder for sjove aktiviteter i løbet af weekenden.

Hvem kan deltage? Børn/unge, som har en bror eller søster med hjertesygdom. Deltagerne skal være mellem 9 og 15 år. Er barnet lidt ældre eller yngre og har lyst til at være med, så kontakt os gerne for at høre nærmere. Der er plads til 35 børn/unge.

Hvor skal vi være? Fredericia Vandrehjem, Vestre Ringvej 98, 7000 Fredericia.

Tidspunkt: 28-30 september 2018

Hvor får jeg mere information?

Kontakt Thomas Larsen, børne- og unge konsulent i Hjerteforeningen, på tlf. 30 28 73 16 eller mail tlarsen@hjerteforeningen.dk

Hvad koster det? Deltagelse er gratis, og det er først til mølle.

Tilmelding for 2018 åbner snart

Vi glæder os til at se jer alle!