<>Facebook logoIkon-TelefonSlice 1HF Logorip_downSlice 1Slice 1

Søskende weekend 2018

HF_logo_Børneklubben_4F

28. september – 30. september 2018

Formålet med weekenden er, at søskende til hjertebørn kan møde andre i samme situation som dem selv, blive forkælet, hygge, have det sjovt og få en god oplevelse sammen. I løbet af weekenden vil gruppen også have et par timer med en af Hjerteforeningens sygeplejersker for at snakke om, hvordan det er at være bror eller søster til et hjertebarn. Snakken vil foregå i aldersinddelte grupper.

Hvem kan deltage? Børn/unge, som har en bror eller søster med hjertesygdom. Deltagerne skal være årgang 2003 – 2009. Er barnet lidt ældre eller yngre og har lyst til at være med, så kontakt os gerne for at høre nærmere. Der er plads til ca. 35 børn.

Hvor skal vi være? Fredericia Vandrehjem. Vi sørger for at arrangere fællestransport med voksenledsagelse med toget fra både København og Aalborg kl. ca. 13-14 og samler børnene op undervejs i Roskilde, Ringsted, Odense og Aarhus.

På Fredericia Vandrehjem har vi adgang til bl.a. subtropisk badeland, haller og bowling, så der bliver masser af muligheder for sjove aktiviteter i løbet af weekenden. Søndag formiddag skal vi en tur i hallen og lavet lidt sjov. Der er ti frivillige voksne med på turen.

Hvor får jeg mere information? Thomas Larsen, Børne- og unge konsulent i Hjerteforeningen, på tlf. 30 28 73 16 / mail [email protected] / Frivillig Camilla Runge-Svendsen på mail [email protected] / Frivillig Stine Bay på mail: [email protected]

Deltagelse og transport er gratis.

Der er tilmeldingsfrist 13. august 2018 efter først til mølle-princippet.

Tilmelding skal ske ved at udfylde tilmeldingsblanket: TRYK HER

Se program her: TRYK HER