<>Facebook logoIkon-TelefonSlice 1HF Logorip_downSlice 1Slice 1

Landsdækkende

Fodboldskole for hjertebørn mellem 7-13 år

Kan du lide at spille fodbold, og skal du med på fodboldskole, så er det nu, du skal melde dig til.

Lørdag den 7.-8. september afholder Hjerteforeningen fodboldskole for hjertebørn i samarbejde med FC København og DGI fodbold. Det er gratis at være med, og der er plads til 30 børn, og tilmelding er efter først til mølle.

Det bliver en fodboldfest, så skynd dig at tilmelde dit hjertebarn HER

Tilmeldingsfrist er fredag den 30. august 2019.

Træningen vil foregå på FCK’s træningsanlæg på Jens Jessens Vej 10 på Frederiksberg, hvor kompetente trænere vil undervise de seje piger og drenge i fodboldens mange facetter – det bliver sjovt og lærerigt. Cheftræner i FC København Ståle Solbakken og landsholdsspiller Sanne Troelsgaard kigger forbi og siger hej, og de vil helt sikkert lære børnene et par frække finter.

Praktiske informationer:
Træningen starter begge dage kl. 9.45. Hjertebarnet kan tage sin mor eller far med til fodboldskolen, og I vil sammen med de øvrige deltagere blive indlogeret et sted i nærheden af træningsbanerne. I løbet af weekenden vil børnehjertelæger fra Rigshospitalet fortælle forældrene om fordelene ved at dyrke fysisk aktivitet, når man er født med en hjertefejl.
Hjerteforeningen dækker alle udgifter ifm. kost og logi.

Velkomstbrev og endeligt program udsendes i slutningen af august måned.

Ved spørgsmål kontakt projektleder i Hjerteforeningen Rikke Morthorst på [email protected] eller på tlf. 33 66 99 42 eller initiativtager Sara Juhl på 60 14 38 56.

Praktiske oplysninger

FCK’s træningsanlæg på Jens Jessens Vej 10 på Frederiksberg