Midt

Familiedag i Skanderborg

Fokus er primært på det at være ny hjertebarnsfamilie, og der vil ud over et oplæg om overgange i hjertebarnets liv (fra hjem til dagpleje/vuggestue – til børnehave – til skole), være god tid til snak og erfaringsudveksling. For børnene er der mulighed for leg i skolens gymnastiksal eller på legepladsen. Tovholderne har hjertebørn i alderen 11-16 år, og deler gerne deres viden og erfaringer.  Der købes ind til frokost (inkl. drikkevarer), og alle hjælper til med det praktiske. Pris for medlemmer af Hjerteforeningens Børneklub: Voksne 20 kr. og børn 10 kr., som betales ved ankomst. Tilmelding skal ske til kontaktperson Rikke Frost [email protected] senest 25.3.2017 med angivelse af medlemsnummer, antal voksne og børn.

Morten Børup Skolen
Møllegade 45