<>Facebook logoIkon-TelefonSlice 1HF Logorip_downSlice 1Slice 1

Den Gamle By

Tur til Den Gamle By
Søndag 1/12 indbydes til en hyggelig dag i Den Gamle By, hvor det emmer af jul, glæde og traditioner.

Den Gamle By åbner kl. 10, og man vælger selv, hvornår man ønsker at ankomme, idet billetter fremsendes på mail i i ugen op til arrangementet.

Ønsker man at medbringe mad og drikke hjemmefra, man kan være heldig at få en siddeplads i Madkassen, hvor medbragt mad og drikke kan indtages. Man kan naturligvis også købe mad og drikke rundt omkring i gaderne.

Tilmelding skal ske til [email protected] senest 15/11-19 med angivelse af medlemsnummer og antal billetter, man ønsker (1 eller 2 pr. medlemskab – se mere nedenfor)

BEMÆRK: Bedsteforældre og andre voksne, der ikke bor i husstanden samt børn fra 18 år skal have eget medlemsnummer, og skal tilmelde sig selvstændigt på dette nummer. Vær opmærksom på, at har man “medlemskab enlig”, er det kun den voksne, der står registreret i medlemsdatabasen, der kan tilmeldes. Har man “medlemskab par” kan begge forældre/voksne i husstanden tilmelde sig.

Pris/betaling:

Pris: Voksne fra 18-? år: 60 kr. pr. medlem. Børn 0-17 år: gratis og skal ikke tilmeldes.

Betaling betragtes som bindende tilmelding og skal ske til nedenstående konto senest 18/11-19 MED ANGIVELSE af “DGB + medlemsnummer”

Reg. nr 9838

Kontonr. 2074641396