Midt

Campingtur på DCU Camping Hesselhus

Hermed inviteres alle i Børneklubben til campingweekend nær Silkeborg på DCU Camping Hesselhus. Der vil være hytter og campingvogne, som tildeles til overnatning. Vi har kok med, som laver alle måltider, og vi spiser sammen. Tilmelding og betaling: Senest d. 1.4. 2017 til John Poulsen [email protected] Pris: For børn under 3 år: 50 Kr., øvrige deltagere: 100 Kr. pr. person. For familier, som medbringer egen campingvogn, udgør den samlede pris pr. campingvogn 100 kr. Det samlede beløb indbetales på konto: 9506 4576127022.  Dette dækker ophold, mad, rengøring, aktiviteter og drikkevarer under måltiderne. Øvrig forplejning kan købes på pladsen. Vi forventer igen i 2017 en dejlig oplevelse for både store og små. Der udsendes særskilt invitation med tilmeldingsskema pr brev til medlemmer i Region Midt, hvor deltagerantal samt nærmere oplysninger skal fremgå. Se også www.camping-hesselhus.dk. Skulle du mangle et tilmeldingsskema, kontakt: John S. Poulsen 29721490.

DCU Camping Hesselhus
Moselundvej 30